I made this widget at MyFlashFetish.com.




awak.!.. saya rindu awak sngat sngat..saya rindu kan senyuman awk. saya rindu kan belaian tngan awk.. saya rindu pelukan awk.. wupown aty ini blum bersedia nk bertemu ngan awk. saya ingin nk jumpe awk. saya taw. saya dh x dipeduikan, saya suka sbab awk bahagia skrg ngan org yg awk cintai. saya xnk merosakkan hubungan awk. sbab itu saya lebih mgundur diri utuk mghilangkan dirin dripada awk.. saya x sanggup tgok awk. saya benci awk. tpi saya masih merasa yg saya sayang lgi kat awk.. wlupown aty ini blum bersedia utuk sesiapa. tpi saya akan berusaha utuk melupakan awk. dengan mncari pnganti awk, saya x senggup diri ini diseksa. kenngan awk bersama saya biarlah saya simpan dicatatan harian saya, bler di akhirat, bru lah awk bleh bca nya.
MAEI OLVIA ALBUM...!<3